S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Objednávky prijaté v tomto období budú vybavované od pondeloka 29.06.
Pri nákupe nad 70€ máte dopravu zadarmo :)

ODPORÚČAME


» Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Obchodné podmienky sa riadia zákonmi a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

Vymedzenie pojmov

Výrobca a predávajúci

Andrej Hrubša
Petőfiho 2653/8
984 01 Lučenec
Slovenská Republika

e-shop: www.lovelyhome.sk
e-mail: info@lovelyhome.sk
tel. č.: +421 949 698 968

IČO: 50269372
DIČ: 1084183727
IČ DPH: SK1084183727

zapísaný v ŽR : Okresný úrad Senica, Číslo živnostenského registra: 240-25053

orgány dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica, tel. č.: 048/4124693

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Lučenci
Petőfiho č. 1, 984 38 Lučenec, tel. č.: 047/4322567

Inšpektorát práce pre Banskobystrický kraj
Partizánska cesta 98, 974 33 Banská Bystrica, tel. č.: 048/4141741

(ďalej len „predávajúci“)

Kupujúci

Kupujúci (spotrebiteľ alebo podnikateľ) je každá osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho (e-shop, e-mail, telefonicky, osobne) s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.

(ďalej len „kupujúci“)

Objednávanie a uzatvorenie kúpnej zmluvy

Objednávka kupujúceho predstavuje návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy.

Kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho s návrhom kúpnej zmluvy kupujúcemu, t. j. záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Potvrdenie objednávky zašle predávajúci kupujúcemu elektronickou poštou, a to na elektronickú adresu kupujúceho. Od tohto momentu vzniká medzi predávajúcim a kupujúcim zmluvný vzťah.

Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu, a to v prípade, keď sa predávajúci nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...) alebo s osobami, ktoré v minulosti podstatným spôsobom porušili kúpnu zmluvu (vrátane obchodných podmienok).

Ceny za tovar a služby

Predávajúci je platca DPH. Informácie o cenách za tovar sú zobrazené počas nákupu aj počas vytvorenia a odoslania objednávky. K výslednej cene po ukončení objednávky už nie sú prirátané žiadne ďalšie prirážky alebo poplatky. V prípade zmien v cenách v čase medzi objednaním a zaplatením, prípadne dodaním tovaru, sú platné ceny uvedené na objednávke, ak nie je dohodnuté inak.

Doručenie tovaru

Predávajúci zabezpečuje dopravu objednaného tovaru dopravcom, ktorého si z dostupných možností zvolí kupujúci alebo osobným odberom.

Kupujúci si môže zvoliť doručenie tovaru v rámci Slovenskej republiky:

- spoločnosťou DPD – zásielka na adresu kupujúceho,
- spoločnosťou DPD – zásielka na vybranú pobočku DPD Pickup,
- spoločnosťou Packeta – zásielka na vybranú pobočku Packety
- osobným odberom na adrese predávajúceho – po pripravení tovaru z objednávky bude s kupujúcim dohodnutý termín prevzatia.

Iné spôsoby doručenia, alebo doručovanie zásielok mimo Slovenskej republiky je potrebné vopred dohodnúť.

Cena za dopravu závisí od zvoleného spôsobu dopravy a od hmotnosti zásielky. Výsledná cena je zobrazená v nákupnom košíku pred odoslaním objednávky a je konečná – spolu s balným a bez ďalších doplatkov.

Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru, alebo pokladničný blok (daňový doklad). Pri objednávkach cez e-shop je kupujúcemu zaslaná faktúra len na e-mail vo formáte pdf.

Za splnenie uzatvorenej kúpnej zmluvy sa považuje dodanie tovaru na určené miesto v stanovenom termíne.

Ceny za dopravu tovaru

DPD na adresu a DPD Pickup

zásielka do 5 kg – cena dopravy 4,00 €
zásielka nad 5 kg do 10 kg – cena dopravy 4.50 €
zásielka nad 10 kg do 30 kg – cena dopravy 6.50 €
zásielka nad 30 kg do 52 kg – cena dopravy 14,00 €
zásielka nad 52 kg – cena dopravy 20,00 €

cena tovaru nad 70,00 € - cena dopravy 0,00 €

Packeta

zásielka do 5 kg – cena dopravy 3,30 €
zásielka nad 5 kg do 10 kg – cena dopravy 5,40 €

Osobný odber

pripravenie na prevzatie - 0,00 €

zľava 3 % z ceny tovaru

Platba

Platbu je možné uskutočniť nasledovnými spôsobmi:

Prevodom na účet - platba vopred podľa pokynov v potvrdení objednávky. Platbu je potrebné vykonať do 7 kalendárnych dní od potvrdenia objednávky. Po prijatí platby predávajúci kupujúcemu tovar odošle.

Cena za úhradu objednávky prevodom na účet je 0,00 €.

Dobierkou – platba až pri prevzatí tovaru na mieste dodania tovaru určenom kupujúcim v objednávke.

Cena za úhradu objednávky dobierkou na účet je 1.50 €.

V hotovosti – platba až pri prevzatí tovaru na adrese predávajúceho.

Cena za úhradu objednávky v hotovosti je 0,00 €.

Platobnou kartou – poskytovateľom platobnej brány je spoločnosť ComGate Payments, a.s. ( https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana ).
Kontakt pre prípadné reklamácie, alebo otázky k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Cena za úhradu objednávky platobnou kartou je 0,00 €.

Platba je možná len v EUR.

Dodacia lehota

Ak nie je dodacia lehota uvedená pri produkte, platí, že predávajúci dodá kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní. Zvyčajná dodacia lehota pre tovar skladom je však 2-4 dní. Pri platbe vopred sa dodacia lehota ráta až po pripísaní platby na účet predávajúceho.

Poškodenie zásielky pri preprave

Odporúčame, aby si kupujúci pri doručení objednávky dopravcom skontroloval neporušenosť vonkajšieho obalu zásielky. V prípade poškodenia obalu zásielky odporúčame kupujúcemu ihneď s dopravcom spísať protokol o poškodení a zásielku neprebrať. Kupujúci informuje predávajúceho o vzniknutej situácii e-mailom alebo telefonicky a bude mu zaslaná nová zásielka.

Storno objednávky

Objednávku je možné stornovať e-mailom, alebo telefonicky, až do doby odoslania tovaru.

Ak už prebehla platba, ale tovar ešte nebol odoslaný, bude kupujúcemu bezodkladne vrátená zaplatená čiastka.

Ak tovar už bol odoslaný, nie je možné objednávku stornovať. Tovar je možné vrátiť, ak je tovar nepoškodený, kompletný a nespotrebovaný. Kupujúci zašle tovar naspäť na adresu predávajúceho. Tovar sa odporúča poslať doporučene a použiť vhodné balenie, aby počas prepravy nedošlo k popísaniu, polepeniu, ani inému znehodnoteniu pôvodných obalov a samotného tovaru (predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodeniu tovaru počas prepravy). Poštovné hradí kupujúci. Zásielky na dobierku nebudú predávajúcim prevzaté.

Objednávky na základe špecifickej požiadavky kupujúceho nie je možné po odoslaní záväznej objednávky stornovať.

Právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy aj bez udania dôvodu do 30 dní od dňa prevzatia tovaru. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy musí byť odoslané najneskôr posledný deň 30 dňovej lehoty.

Ak sa kupujúci rozhodne vrátiť tovar, kupujúci kontaktuje predávajúceho a uvedie, že odstupuje od zmluvy. Odporúčame, nech kupujúci použije formulár odstúpenia od zmluvy, ktorý bol priložený v potvrdení prijatej objednávky a vyplní v ňom:

- položky z objednávky, ktoré chce vrátiť, alebo uvedie že sa jedná o celú objednávku,
- dátum objednania alebo dátum prijatia,
- meno a priezvisko kupujúceho,
- adresa kupujúceho,
- číslo účtu (nepovinné, kupujúci uvedie, ak chce čiastku vrátiť na iný účet, než z ktorého bola objednávka uhradená),
- podpis kupujúceho (nepovinné ak je formulár zaslaný elektronicky),
- dátum

Kupujúci zašle vyplnený formulár na e-mail predávajúceho, alebo na korešpondenčnú adresu. Kupujúci zašle tovar naspäť na adresu predávajúceho. Tovar sa odporúča poslať doporučene, poistený a použiť vhodné balenie, aby počas prepravy nedošlo k popísaniu, polepeniu, ani inému znehodnoteniu pôvodných obalov a samotného tovaru (predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodeniu tovaru počas prepravy). Náklady na dopravu na vrátenie tovaru hradí kupujúci. Zásielky na dobierku nebudú predávajúcim prevzaté.

Po splnení podmienok vrátenia tovaru je predávajúci povinný prevziať tovar naspäť a vrátiť kupujúcemu v lehote najneskôr 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy celú cenu zaplatenú za objednávku (cena tovaru a cena dopravy ku kupujúcemu). Predávajúci neuhrádza náklady na dopravu na vrátenie tovaru.

Kupujúci stráca právo odstúpiť od zmluvy, ak bol tovar upravený podľa špecifických požiadaviek kupujúceho a táto úprava už bola vykonaná.

Poučenie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).

Záručná doba je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.

Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci kupujúcim.

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci.

Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Ak vec predávaná za nižšiu cenu alebo použitá vec má vadu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má kupujúci namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená.

Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.

Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.

Predávajúci poučil kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú Občianskeho zákonníka tak, že umiestnil toto poučenie na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho a kupujúci mal možnosť si ho prečítať v čase pred odoslaním objednávky.

Reklamačný poriadok

Trvanie záručnej doby a spôsob vybavenia reklamácie vyplýva z právnych predpisov Slovenskej republiky.

Záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenia vzniknuté:

- v súvislosti s bežným opotrebovaním, konaním kupujúceho alebo tretej osoby po prevzatí tovaru kupujúcim,
- neodborným, nešetrným zaobchádzaním, mechanickým poškodením alebo opotrebovaním,
- nedodržaním pravidiel používania, alebo skladovania.

Kupujúci je povinný dodaný tovar prezrieť a bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zistených chybách a nedostatkoch. Kupujúci môže oznámiť oprávnenú reklamáciu predávajúcemu telefonicky alebo e-mailom. Predávajúci bude riešiť reklamáciu bezodkladne.

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie. Telefonicky alebo e-mailom sa kupujúci dohodne s predávajúcim, či bude tovar odovzdaný osobne, alebo zaslaný poštou. Tovar na reklamáciu musí byť kompletný a riadne zabezpečený pred ďalším poškodením. Poštovné hradí kupujúci. Tovar zaslaný na dobierku nebude predávajúcim prevzatý. Predávajúci do 3 pracovných dní bude informovať kupujúceho o výsledkoch reklamácie. V prípade uznania reklamácie bude kupujúcemu preplatené poštovné (ak bol tovar na reklamáciu zasielaný poštou). Predávajúci sa dohodne s kupujúcim na riešení reklamácie. Riešením môže byť výmena tovaru za nový tovar, za iný tovar zodpovedajúcej hodnoty, alebo vrátenie peňazí na kupujúcim zvolený účet. O vybavení reklamácie a riešení reklamačného konania bude kupujúcemu zaslaný reklamačný protokol.

Alternatívne riešenie sporu

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Ochrana osobných údajov

Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „nariadenie GDPR“) súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho pre účely plnenia kúpnej zmluvy, pre účely jednania o tejto zmluve a pre účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom samostatného dokumentu.

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Váš Lovely home

Obchodné podmienky sú platné od 21.07.2023 do odvolania.
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.

NDFmY